А почему ты?

Как-то раз маленький Мишутка спросил своего отца Медведя:

— Папа, ты всех знаешь, кто живёт в нашем лесу?

— Да, сынок, всех.

— А вот скажи мне, волк — самый храбрый? — спросил сын.

— Он очень храбрый, намного храбрее, чем я, — ответил медведь.

— А, тигр сильный? — не унимался Мишутка.

— Невероятно сильный, я с ним и близко сравниться не смогу.

— Ну, а рысь? Она ловкая?

— У-у-у! — пробормотал медведь. — Она настолько ловка, что лист не шелохнётся, когда она охотится за добычей.

— А, что насчёт лисы? Говорят, она очень умная.

— Да, сынок, правильно говорят. Она действительно умна и проворна.

— Так почему, папа, ты глава леса, а не тигр, волк или умная лиса? — в недоумении спросил Мишутка.

— Видишь ли, сынок, волк храбр, но не может быть осторожным. Тигр сильный, но очень вспыльчив. Рысь ловкая, но часто не может сохранить то, что приобрела. Лиса умная, но иногда свои навыки использует, чтобы обхитрить других, и поэтому попадает в неприятности. Ну а я просто вижу десять сущностей там, где они видят только одну. И в зависимости от ситуации и времени я бываю то лисой, то тигром, то волком. Вот только поэтому я и глава леса.

Իսկ ինչու՞ դու

Մի անգամ փոքրիկ Միշուտկան հարցրեց իր հորը՝ Արջուկին.

-Հայրիկ, դու բոլորին ճանաչո՞ւմ ես, ովքեր ապրում են մեր անտառում:

-Այո, տղաս, բոլորին:

-Ասա ինձ, գայլը ամենահամարձակն է — հարցրեց որդին։

-Նա շատ համարձակ է, ինձանից շատ ավելի համարձակ, – պատասխանեց արջը:

-Վագրը ուժեղ է: – Միշուտկան շարունակեց:

-Անհավանական ուժեղ, ես նույնիսկ չեմ կարող համեմատվել նրա հետ:

-Լավ, իսկ լուսանը: Նա ճարպիկ է։

-Ու-ու-ու! մրթմրթաց արջը։ Նա այնքան արագաշարժ է, որ տերեւը չի շարժվում, երբ որս է անում:

-Իսկ աղվեսի մասին։ Ասում են, որ նա շատ խելացի է:

-Այո, տղաս, նրանք ճիշտ են: Նա իսկապես խելացի է և արագաշարժ:

-Ուրեմն ինչո՞ւ, հայրիկ, դու անտառի գլուխն ես, և ոչ վագր, գայլ կամ խելացի աղվես: Միշուտկան տարակուսած հարցրեց.

-Տեսնում ես, տղա՛ս, գայլը քաջ է, բայց չի կարող զգույշ լինել։ Վագրը ուժեղ է, բայց շատ բռնկուն բնավորությամբ։ Լուսանը ճկուն է, բայց հաճախ չի կարողանում պահպանել ձեռք բերածը։ Աղվեսը խելացի է, բայց երբեմն նա օգտագործում է իր հմտությունները ուրիշներին գերազանցելու համար, և, հետևաբար, դժվարությունների մեջ է ընկնում: Դե, ես պարզապես տեսնում եմ տասը միավոր, որտեղ նրանք տեսնում են միայն մեկը: Եվ կախված իրավիճակից ու ժամանակից՝ ես կամ աղվես եմ, կամ վագր, կամ գայլ։ Միայն դա է պատճառը, որ ես անտառի գլուխ եմ։